Consultanta bar management

Pentru ca un bar sa fie cu adevarat un loc profesionist, unde clientii ajung pentru priceperea barmanului si pentru calitatea bauturilor preparate, este nevoie de consultanta unor oameni specializati in aceasta industrie. Barmania pune la dispozitia clientilor sai peste 30 de ani de experienta cumulata de catre consultantii si trainerii sai in domeniul HoReCa.
Practic, prin consultanta de Bar Management, fiecare aspect al organizarii barului, al pregatirii meniului si al selectarii bauturilor revine in seama expertilor nostri, care isi vor pune la bataie cunostintele acumulate in ani de zile de practica si de studiu. Experienta noastra isi va pune amprenta pe toti factorii care construiesc serviciile unui bar de calitate, gata sa le ofere clientilor o gama foarte variata de bauturi, mixuri de bauturi, atat alcoolice cat si non-alcoolice, pregatite cu multa grija si atentie.

Care sunt obiectivele serviciilor de consultanta pentru bar management?

  • Cresterea valorii locatiei pe piata.
  • Cresterea calitatii bauturilor si obtinerea unei diversitati a meniului de prezentare.
  • Maximizarea serviciilor oferite de catre personalul dumneavoastra.

Fiecare dintre aceste obiective vor fi atinse prin urmarirea a mai multi pasi, care vor fructifica fiecare aspect al serviciilor de bar management pe care scoala de barmani Barmania le pune la dispozitia clientilor sai.

Planul operational

Consultanta bar management

Oferim atat informatii esentiale de bar management, de selectie si instruire a resurselor umane, cat si considerente privind colaborarea eficienta si avantajoasa cu cei mai buni furnizori.

  • Stabilirea design-ului si organizarea spatiilor de lucru in bar
  • Intalniri cu furnizorii de echipamente, bauturi si alte produse si servicii
  • Recrutarea echipei operationale, barmani, ospatari, manager
  • Elaborarea unui regulament intern si a unor proceduri operationale
  • Elaborarea unui meniu personalizat
  • Training personal, barmani, ospatari, manager
  • Elaborarea unei strategii de management
  • Program de consum responsabil de alcool

Spatiul barului

Invata arta amenajarii barului si cele mai eficiente metode de organizare a spatiului si de achizitionare a aparaturii si a echipamentelor de bar, beneficiind de asistenta pe toata perioada consultantei.

  • Amenajarea si organizarea barului
  • Achizitionarea aparaturii de bar, a ustensilelor, veselei si stabilirea furnizorilor de echipamente
  • Asistenta zilnica pe toata perioada consultantei
  • Reguli generale si tehnice conform specificului locatiei

Meniu si retetar

Care sunt obiectivele serviciilor de consultanta pentru bar management?

Unicitatea meniului si a retetelor de bauturi defineste statutul barului. Consultanta vizeaza astfel realizarea unei prezentari captivante si stabilirea punctuala a costurilor produselor, pentru determinarea profitului si eficientei.

  • Crearea unui meniu specific cu retete unice de bauturi si a retetarului
  • Prezentarea si degustarea bauturilor de catre personal
  • Stabilirea pretului de cost pentru fiecare produs in vederea calcularii marjei profitului si a stabilirii bauturilor cu cea mai mare eficienta

Training si instruire a personalului

Training si instruire a personalului

De la procesul initial de recrutare a resurselor umane, parcurgand apoi notiuni elementare de curatenie si igiena, training-ul de instruire se desfasoara progresiv, vizand insusirea adecvata a atributiilor specifice fiecarui post si a metodelor profesioniste de preparare, servire si vanzare.

  • Recrutarea personalului
  • Pregatirea si instruirea intregii echipe
  • Curatenie si igiena
  • Ospitalitate
  • Atributiile specifice fiecarui post
  • Cunoasterea produselor
  • Metodele de preparare si servire a produselor
  • Tehnici de vanzare
  • Tehnici de servire rapida
  • Munca in echipa
  • Tehnici de inventariere a produselor din stoc
  • Operatiuni pentru deschidere, in timpul si la finele turei de lucru
  • Tehnici de turnare
  • Notiuni de protectie a muncii

Programul Mystery Shopper

Ideal pentru masurarea calitatii serviciilor oferite, programul „client misterios” determina o evaluare corecta a nivelului de pregatire si ospitalitatii angajatilor, cat si a aspectelor legate de locatie si produsele oferite.

  • Se evalueaza nivelul profesional al angajatilor
  • Se evalueaza locatia
  • Se evalueaza calitatea serviciilor, bauturilor si a mancarii
  • Se evalueaza igiena si ospitalitatea

Persoanele interesate vor completa formularul de mai jos sau ne pot contacta  la numarul de telefon 0757086680.


Contact


Nume si prenume*

Numar de telefon*

Email*

Locatia barului*

Mesaj

Fii la curent cu noutatile in materie de bartending
Email *
Top